Новото Audi няма да се казва ТТ, ще предлага фалшива смяна на предавки и фалшив звук от ДВГ

Изглежда, че всичко ще бъде... фалшиво. Но пък баш-шефът на Audi загатна, че има място за възраждане на R8

Пламен Георгиев,
Audi Concept C

, CarMarket.bg

Audi Concept C

С ветът реагира на новия Concept C на Audi със смесени реакции. Срещата ни на живо с него в Мюнхен също не успя да промени мнението ни в полза на новия дизайнерски език на Audi.

Top Gear успяха да поговорят с главния изпълнителен директор на Audi, Гернот Дьолнер, в баварската столица. Акцентът на разговора им, естествено, е новият TT, който се оказва, че няма да е ТТ.

Но пък Дьолнер твърди, че серийният модел ще е „90% от това [което виждате]”. Да се радват ли феновете на марката, това е въпрос с повишена трудност. Шефът твърди, че обратната връзка била много добра. Обратната връзка в нашите социални канали не казва това.

„По време на престоя ми в Audi ще представяме само концептуални автомобили, за които е взето решение да бъдат произведени. Имаме ясно решение за производство на този автомобил и работим по реализирането му до 2027 г.“

Що касае името на модела, които всички побързахме да наречем „новото ТТ“, явно сме се бъркали.

Той се намира почти точно по средата между TT и R8, така че не е наследник на TT - няма да носи името TT. Бяхме толкова бързи в разработването на концепцията, че нямахме време да намерим име, затова я нарекохме Concept C“, казва Дьолнер.

Като всеки друг производител, който се опитва да направи електрическите си модели интересни и ангажиращи за шофиране, Audi работи върху няколко неща на заден план: „Открихме, че виртуалната скоростна кутия и звук наистина добавят нещо към шофирането на електрически автомобил. Дори на пистата съм по-бърз с кола с виртуална скоростна кутия“, каза той. „Разработваме я, мисля, че ще имаме такава. Компанията е доста отворена за намиране на иновативни решения в тази област.“

@carmarket.bg Audi Concept C трябва да послужи за основа за възраждане на ТТ #fyp #iaa #flypシ #audi #audiconceptc ♬ original sound - CarMarket.bg

Що се отнася до емблематичния петцилиндров двигател в RS3, той има „ограничен срок на годност“ и няма да бъде актуализиран за Euro 7. „Може би ще се завърне виртуално“, каза Дьолнер, хвърляйки ни кокал.

А какво ще кажете за нов R8, базиран на хибридната V8 платформа с два турбокомпресора на Lamborghini Temerario? Не го изключвайте все още. „Разбира се, има място за още една кола, но трябва да вървим стъпка по стъпка. Преди всичко трябва да се съсредоточа върху основните ни сегменти и да пренеса този нов дизайнерски език в серийните автомобили.“

Източник на статията: topgear.com

Гернот Дьолнер Audi Concept C Audi